Dr. Nora Volkov, direktorica NIDA, se z odvisniki in njihovimi bližnjimi pogovarja o odvisnosti kot možganski bolezni. Opazila je, da so posamezniki dovzetni za odvisnost zaradi okolijskih, vedenjskih in genetskih dejavnikov.