Potencialna možnost razhoda
Sheldon odkrije, kako Penny razmišlja o tem, da bi se razšla s Howardom, in skuša posredovati. Vendar Sheldon ni najboljši pri tem, da skrivnosti obdrži zase. Medtem se v vesolju na Howarda spravljajo drugi astronavti.