Kripke-Cooperjeva inverzija
Zgrožen, ker so ga prisilili v sodelovanje z univerzitetnim sovražnikom Barryjem Kripkejem, se Sheldon sooča s krizo slabe vesti. Medtem Howard in Raj porabita tisoč dolarjev za akcijske figurice njiju samih.