Kritični učinki razkrivanja zgodbe
Prepir med Leonardom in Sheldonom nazadnje pripelje do tega, da se Leonard preseli k Penny. Ne zaveda se posledic te spremembe pri stanovanjskem dogovoru med Penny in Amy.