Preurejanje omare
Howard najde pismo svojega očeta in prisiljen se je soočiti s preteklostjo, medtem ko se ne more odločiti, ali naj ga odpre ali ne. Leonard in Penny v stanovanju priredita zabavo s koktajli za odrasle.