BMW 325i - 1. del
Ljubitelj avtomobilov Mike Brewer in mehanik Edd China pogledata pod pokrov klasičnega rabljenega avtomobila iz 80. let, BMW 325i karavana, saj ga želita vrniti v vozno stanje.