Suzuki SJ410 - 1. del
Mike se prijavi v spletno dražbo, da bi poiskal poceni suzukija za mehanika Edda China, ki bi ga obnovil. Kmalu odkrije pravo kupčijo in jo pograbi z obema rokama.