Od beetla do buggya - 1. del
Mehanik Edd China je zgrožen, ko mu Mike Brewer pripelje VW hrošča, ki ni varen za vožnjo. Toda Edd ima zamisel: zakaj ne bi izdelal buggya za plažo?