Peugeot 205 - 2. del
Pridružite se ljubiteljema jeklenih konjičkov Mikeu Brewerju in Eddu Chinu, ko zato, da bi ustvarila dobiček, rabljeni Peugeot 205 spravita v vozno stanje.