Janette Desautel napadejo rakovi ravioli. Terry Colson preživi napad. Njegov položaj v NOPD je “nevzdržen”, odnos s Toni Bernette pa se izboljšuje. LaDonna Batiste-Williams spozna pomen grozečih kretenj.