Polednice
Eliška sklene začeti znova in skupaj z mlado hčerjo se vrne v vas svojega moža. Podeželsko okolje in sosedje so na prvi pogled videti dovolj prijetni. Vendar imajo tudi novi začetki svojo mračno plat.