Desautel's na aveniji se tiho odpre. Sonny zastavlja inštrumente, da bi si kupila nakit. LaDonni Batiste-Williams grozi neznanec, podpre pa jo Albert Lambreaux. Sofio Bernette izselijo zaradi lastne varnosti.