Ko se hiša Desireeine matere poruši, Antoine Batiste naredi “Cupid Shuffle”. Starši Annie T izvedo za pogodbo z založbo, otroci Alberta Lambreauxa izvedo, da ima Albert limfom, Toni Berrnette pa izve za Sofijinega fanta.