Medvedek / Švicarska norija / Sanjska ekipa / Vojak Tom
Spikov medvedek je po nesreči uničen, medtem ko je hotelski menedžer na dopustu. Tom sanja o košarkarskem prvenstvu s pomočjo Jerryja, vendar je njegov vojaški stric odločen, da mu bo pomagal Jerryja premagati za vedno.