Jerry pomaga slonu pobegniti iz muzeja. Vrtoglavi vragolije sledijo, ko Tom in Jerry prineseta zmaje v park in motita ulične nastopajoče po mestu. Hišni kameleon izgine po tem, ko se osvobodi v hotelu.