Da bi Toma pretental za hrano, Butch napove prihodnost. Jerry pomaga rešiti čevljarsko delavnico. Tom ima nalogo, da Jerryja odžene od police s prigrizki v trgovini z darili – in se izogne energičnemu novemu vratarju hotela.