Čarobno zrcalo
Hildie in Beatie prineseta domov čarobno ogledalo za vedeževanje. Ko Tomu pokaže prihodnost, ki mu ni všeč, poskuša vse, da bi se ji izognil - a zdi se, da to poslabša stvari.