Živali na letalu
Rick in Ginger gresta na počitnice in pripeljeta Toma in Spikea na letalo. Na krovu sta tudi slepa popotnika Jerry in Tuffy, kmalu pa se hišni ljubljenčki preganjajo na letalu!