Ljubljenčkom vstop prepovedan
Ko Rick in Ginger pretihotapita Toma in Spikea v hotel, kjer hišni ljubljenčki niso dovoljeni, ljubljenčki obljubijo, da ne bodo zapustili hotelske sobe. Ali se bodo hišni ljubljenčki obnašali?