.: Med domačim nastopom se Simone in Thea pripravljata na nastop na profesionalnem turnirju in soočita z nasprotnico, ki ju izzove na različne načine. Ob podpori JR-ja skuša Damon razkriti, kako zelo bi rad zaupal materi.