Simone se veseli, da Baby Shay prihaja v mesto, vendar jo po Amarini zaslugi preseneti še nekdo drug, ki ga ni pričakovala. Damon se muči na igrišču, družinska drama pa ogroža njegov novi odnos z materjo.