Simone se spopada s svojo vlogo v teniški ekipi, Thea pa prejme nekaj vznemirljivih novic. Ker trenerja Marcusa ni na spregled, v igro vstopi začasni trener, kar povzroči konflikt Damonu in J.R.-ju, ko skušata zmagati na svoji najpomembnejši tekmi.