Lois, Clark in Natalie opazijo razliko v obnašanju Johna Henryja in bojijo se, da je nekaj hudo narobe. Kyle doživi neroden trenutek z Lano, ko se ustavi pri njej doma, da bi Sarah odpeljal v šolo.