Izmučena Lois bdi ob Supermanovi postelji. Jonathan in Jordan sta še naprej zaskrbljena za očeta, ki je zdaj videti bolj človeški kot kdaj prej. John Henry in Natalie združita moči, da bi odkrila najboljši način obrambe zoper moči Ally Allston.