Zgodba se nadaljuje, kjer se je končala, ko je Clark lebdel pred Lano. Jordan in Jonathan se sprašujeta, ali sta jima Lois in Clark povedala vse. Natalie se po najboljših močeh trudi, da bi Sarah sprejela Jordana.