Lahko zares odpustimo, če ne moremo pozabiti? Carrie in Aidan se ubadata z motečimi dejavnii, ko poskušata obnoviti svoje razmerje. Samantha se bori za enakost med spoloma, ko gre za urejanje predela pod pasom.