Zaljubljenci
Zdravnica je osamljena, ker je njen mož z delom obsedeni kirurg. Začne zvezo z mlajšim moškim, ta pa se zaplete z mlado televizijsko vremenarko. Dekle in kirurg se slednjič spustita v lastno razmerje.