Koliko še potrebujemo? Carrie skrbi, ali se bo lahko dovolj ustalila za Aidana. Samantho zgrabi panika, ko pomisli, da je Richardu povedala preveč, Charlotte pa sprejme novo bolečo odločitev o zakonu.