So moški le ženske z jajci? Carrie pomaga Aidanu in Živini sprejeti drug drugega, Miranda in Steve pa se zbližata kot že dolgo ne. Samanthi dodelijo projekt, ker dokaže, da ima tudi ženska lahko jajca.