Skrivna vesoljska vojna
Zaupni dosjeji obveščevalne službe CIA razkrivajo skrivno vojno za vesolje med Ameriko in Sovjeti. Strokovnjaki raziščejo ameriško vohunjenje v času programa Apollo.