Znova nas obiščejo Jeff Kurr, Chris Fallows, Dickie Chivell in drugi. Skupaj obujamo najbolj priljubljene in ikonične trenutke ob praznovanju 20-letnice oddaje Hlastajoče čeljusti (Air Jaws).