Najsmrtonosnejši morski pes
Dr. Michael Domeier in dr. Barry Bruce iščeta redkega beloplavutega morskega psa, da bi preverila, ali upravičujejo sloves najsmrtonosnejše vrsta morskih psov na svetu.