Nezemeljski morski psi: Čudoviti novi svetovi
Biolog Forrest Galante raziskuje kelpove gozdove in ocean, ki jih človeško oko še ni uzrlo. Želi preučiti nenavadne morske pse ob obali Južne Afrike.
Biolog Forrest Galante raziskuje osupljive kelpove gozdove in globok ocean, ki jih človeško oko še ni uzrlo. Njegov namen je preučiti nenavadne morske pse ob obali Južne Afrike.