Ogenj v pilotski kabini
Strokovnjaki preverijo, ali je pri požaru na Apollo 1, ki je bil usoden za tri astronavte, šlo za prikrivanje resnice. Je bila tragična nesreča ali del zarote o pristanku na Luni?