Po sledeh afriških morskih psov
Craig O'Connoll na Madagaskarju ugotavlja, kaj je do tega otoka prignalo belega morskega volka, ki so ga z oddajnikom opremili v Južni Afriki.
Craig O'Connoll se odpravi na Madagaskar, da bi ugotovil, kaj je do tega otoka prignalo belega morskega volka, ki so ga z oddajnikom opremili 2400 km stran v Južni Afriki.