O morskih psih z morskimi psi in Michaelom Phelpsom
Michael Phelps se bo na Biminiju pridružil dr. Gruberju in Tristanu Guttridgeu iz laboratorija za morske pse, da bi se podučil o njih, ovrgel mite in se naučil plavati z njimi.