Russell Edgington, vampirski kralj Misisipija, pripravi načrt za konsolidacijo svoje moči. Eric se spominja preteklosti. Sam preizkusi moč družinskih vezi. Tara sklene zavezništvo s sumljivim vampirjem Franklinom Mottom.