Sookie išče Billa in gre v Jackson v Misisipiju v družbi Alcidea, volkodlaka in telesnega stražarja, ki ji ga dodeli Eric. Jason preusmerja pozornost od izpitov, Arlene prejme nepričakovane novice, Franklin pa očara Taro.