Pričanje
Leta 1991 je nominacija Clarencea Thomasa (Wendell Pierce) za sodnika na vrhovnem sodišču ZDA vprašljiva, potem ko njegova nekdanja sodelavka Anita Hill (Kerry Washington) priča, da jo je spolno nadlegoval.