Po začetku množične izdelave umetne krvi so se po vsej deželi začeli pojavljati vampirji. V Louisiani Sookie Stackhouse (Anna Paquin), natakarico s telepatskimi sposobnostmi, očara privlačni 173-letni vampir Bill Compton.