Vampirjem Malcolmu, Liamu in Diane njihov poskus, da bi "prevzeli" Sookie, spodleti, zato se hitro umaknejo, ko Bill pojasni, da je Sookie njegova. Pri Merlottu Sam išče malo kratkotrajnega zadoščenja zaradi svoje dolgotrajne osamljenosti.