Sookie skuša ostati prisebna, čeprav se je pripetila nova tragedija. Tara je navdušena nad spremembo svoje mame Lettie Mae, zato razmišlja, da bi nekaj podobnega storila tudi sama potem, ko se je sprla s Sookie in Samom.