Patova dnevna soba
V Patovi dnevni sobi je kavč, miza, televizija in preproga. Pato se usede in gleda televizijo, ko njegovi prijatelji vdrejo v njegovo hišo. A Patu ni do družbe, zato jih vrže ven.