Pokčevo lutkovno gledališče
Pokec najde škatlo, polno lutk. Eli mu pomaga zgraditi lutkovno gledališče, s katerim se bosta igrala. Zdaj imata lutke in lutkovno gledališče z zastorom, a še vedno jima manjka ena pomembna stvar: občinstvo!