Pokčeva skupina
Pokec najde škalto z glasbili. Ko se nauči igrati nanje, pokliče prijatelje, da ustanovijo rock skupino. Najprej jim ne gre najbolje, a na koncu se naučijo igrati skupaj in začnejo ustvarjati čudovito glasbo.