Piotr, raziskovalni novinar poljskega časnika Kurier, je na sledi veliki finančni prevari, ki se zanj sčasoma izkaže za zelo osebno. Kljub nasprotovanju časopisnega uredništva Piotr doseže, da objavijo njegov članek.