Piotr odkrije, kdo je bil njegov vir podatkov pri Boguszovem primeru. Informanta prisili v sodelovanje, vendar začetki zarote segajo veliko let v preteklost. Weronika in Kuba se odpravita v Kraków, da bi preverila informacije.