Whitney pokliče okrepitve
Plesni dvoboj se nezadržno bliža, zato Whitney najame strogo koreografinjo Jenzi, ki naj bi ji pomagala pri plesni točki. Toda Jenzi Whitney postavi mračen ultimat.