Leta 2002 se María Marta vrne domov in zgodi se tragedija. Je bila nesreča? Na prvi pogled je tako. Veliko pozneje, leta 2011, se Belu in Juana pridružita iskanju resnice in srečata Carlosa Carrascoso.