Leta 2002, ko Carrascosa najde Marío Marto v kopalni kadi, posredujejo zdravniki in sorodniki. Tožilec zbere izjave in pojavijo se prvi sumi. Pri obdukciji najdejo 5 nabojev. Leta 2011 Belu in Juana nadaljujeta preiskavo.